電子報詳情頁

歷盡波折/大仔叛逆 細仔早逝 妻患抑鬱

  圖:廖啟智與陳敏兒是無綫藝員訓練班同期同學。

廖啟智在1979年無綫第8期藝員訓練班畢業後就投身演藝界,跟太太陳敏兒、梁潔華、艾威、湯鎮業等是同班同學。1979年他與陳敏兒開始拍拖,陳敏兒外形標致,在當時好快就擔正女主角,另她又有做《體育世界》及其他大騷主持,受到TVB力捧,是當紅花旦之一。那時廖啟智仍然是配角,發展有差距,但有指陳敏兒沒有介意過,想跟他廝守一生。

攞金像獎追憶細仔

婚後,二人共添3子,一家5口樂也融融,陳敏兒全面退出照顧家庭。但2003年3歲的細仔廖文諾證實患上血癌,病情每況愈下,曾被送進傳染隔離病房十幾日,兩公婆不眠不休等待消息。3年化療,細仔病發反覆,當時廖啟智扛起照顧全家責任之餘,又再兼顧工作,直至2006年細仔離世。陳敏兒因而一度患上抑鬱症。

細仔去世三年後,2009年廖啟智時隔十六年再獲金像獎最佳男配角,上台發表感言時,他說:「我好感謝我太太和我三個仔對我的愛,令到我可以好輕鬆、好從容面對我的工作,多謝你啲。」隨後他仰頭望向高處,「阿仔呀,個獎16年過去已經爛咗了,今次承你貴言我又拿到一個新的。諾諾呀,雖然今日你唔係我身邊,但我知道呢個獎我同你都有份。」

後來大仔被爆易服,更公開表示想做女人,兩夫婦都能平淡接受,一家人回到昔日的平靜,陳敏兒亦慢慢走出陰霾,親撰文章講述細仔離世的經過和心情:「奮鬥呢3年曾經令我好封閉,但亦令我明白生命係好脆弱……人生在世,仲有咩比家人更重要?把握同佢哋相處嘅時光先最重要,我要將正能量傳遞給大家,呢場逆境反而可以將家庭提升。」

大公報記者 陳惠芳、徐小惠

友情鏈接